Selasa, Mac 30, 2010

Cuba awak semua teka di mana agaknya lokasi gambar itu saya ambil. Teka sajalah, kalau betul adalah hadiahnya. Itupun kalau saya bermurah hati nak bagilah. Hehehe.


TTFN
 
Cerita blackpurple @ jowopinter pada 3/30/2010 02:27:00 PTG. |


27 Ulasan


Selasa, Mac 30, 2010 3:05:00 PTG, Blogger Mr PenyuBiru

ooo..ini pakcik tahu ni..pakcik pernah pergi ni..ini dekat jeram ni,area air terjun ni...hehe

 

Selasa, Mac 30, 2010 4:02:00 PTG, Blogger asuharAsuE

aiseh!x de clue lain ke kang?

 

Selasa, Mac 30, 2010 5:25:00 PTG, Blogger blackpurple @ jowopinter

Mr Penyu,
Haaa....pakcik memang pandai... nak dekat-dekat dah tu jawapannya, cuba lagi eh..


Asuhara,
'Clue'nya ada tersorok pada tajuk entri. Terima kasih.

 

Selasa, Mac 30, 2010 6:56:00 PTG, Blogger Yunus Badawi

Sg Batu di belakang PWTC hehehe

Jgn lupa hadiahnya tau.

 

Selasa, Mac 30, 2010 8:02:00 PTG, Blogger Pa'chik

lokasi dia kat celah-celah batu.. kat jeram batu pontian :P
ari tu dopdua ari bulan aku nampak ko kat situ... dalam jam pat stengah petang gitu...

 

Selasa, Mac 30, 2010 8:57:00 PTG, Anonymous Tanpa Nama

lokasi..batu beremdam...wakakakaka...

 

Rabu, Mac 31, 2010 8:33:00 PG, Blogger blackpurple @ jowopinter

YB,
Dah dekat-dekat sangatlah tu jawapannya...dah sipi-sipi tu...hehehe..


Pa'chik,
Pun dah nak dekat dah tu jawapannya, cuba lagi eh...
Mana ada... aku kat situ sampai pukul 3 jer la... :p


Malu nak letak nama eh...
Batu berendam tu dah betul..cuma lokasinya jer salah... Cuba lagi eh...... :D

 

Rabu, Mac 31, 2010 9:30:00 PG, Blogger Pa'chik

sungai batu berendam

 

Rabu, Mac 31, 2010 1:42:00 PTG, Blogger MOKCIK AZWA

mokcik tak tahu katne BP tangkap gambar ni, yang mokcik tahu kat kampung mokcik sungai dia memang berbatu2 macam sungai dalam gambar nie... :)

 

Rabu, Mac 31, 2010 4:49:00 PTG, Anonymous Tanpa Nama

ade 1 tempat nama dia air terjun setonggeng...kat ctu ke?

 

Khamis, April 01, 2010 9:42:00 PG, Blogger BuRuuj

dekat celah-celah batu lah. hahahahaha..........

 

Khamis, April 01, 2010 4:46:00 PTG, Blogger Water Lily

batu di celah-celah hati hahahaha!

 

Jumaat, April 02, 2010 8:20:00 PG, Blogger KAMATO

Dah tentu lokasinya kat Malaysia

 

Sabtu, April 03, 2010 9:29:00 PG, Anonymous unisee

klu tak silap haribulan gambar nie ambik kat air terjun gunung ledang...

 

Sabtu, April 03, 2010 9:26:00 PTG, Anonymous Tanpa Nama

hu3...mmg pemalu pun...:P
Alo ingat btl, br nak tuntut hadiah....:P
Sg Batu Pahat betul kot...:D

-Nurkasih-

 

Khamis, April 08, 2010 6:04:00 PTG, Blogger Mak Su

tak tahu ler, sagil ker?

 

Jumaat, April 09, 2010 8:42:00 PG, Blogger blackpurple @ jowopinter

Setelah disemak semua jawapan, ada 2 jawapan yang bolehlah dianggap betul..

Tahniah kepada En YB & Sinaganaga.

Tu la, korang pun tak perasan di tengah-tengah hutan batu pun ada tempat ala-ala jeram macam tu, kan...? Korang kalau nak berkelah tepi tu pun boleh, hehehe!

Tahniahlah kepada pemenang. En YB & Naga, sila hubungi saya untuk menuntut hadiah. Hadiah akan dikira 'burn' jika tak dituntut dlm masa 7 hari dari tarikh komen ini, hehehehehe.....

 

Selasa, April 13, 2010 5:09:00 PTG, Blogger Masy

hahahaha baru nk teka :) tahniah la pada pemenang

 

Selasa, April 13, 2010 6:42:00 PTG, Blogger Si Kachak Suparjo

Malaysia.

Kalau salah juga, aku tak tahu la nak kata apa lagi.

 

Rabu, April 14, 2010 11:52:00 PG, Anonymous Jowopinter

Kacak, kau tak baca aku dah umumkan pemenang kat atas tu eh....

 

Khamis, April 15, 2010 12:12:00 PG, Anonymous Tanpa Nama

2x teka pun salah...:">.. Tahniah pd pemenang..:)

 

Isnin, April 19, 2010 12:56:00 PG, Blogger Bunga Rampai

Oh, dah ada pemenang!
Tak payahlah saya susah-susah teka ... hehehe..

Salam BP :)

 

Isnin, April 19, 2010 8:46:00 PG, Anonymous Jowopinter

Bunga Rampai,
:)

Lama menyepi BR..?