Isnin, Oktober 08, 2007

Shahrilaley nak dekat-dekat Hari Raya pun sempat lagi mengetag. Isk!

  • Sejak bila anda mula berpuasa penuh?? Sejak selepas waktu sahur.
  • Pernahkah anda ponteng puasa dan apakah alasannya?? Pernah. Semasa masih bayi. Belum akil baligh.
  • Adakah anda pernah bermain bunga api dan mercun?? Bermain tak pernah, tapi kalau menyalakan sumbunya pernahlah.
  • Juadah apakah menjadi kegemaran anda sewaktu berbuka?? Yang percuma.
  • Lagu raya manakah yang anda suka?? Salam Dunia – M. Nasir
  • Tahun ini anda beraya di mana?? Di Malaysia. Nak beraya di luar negara tak mampu.
  • Pernahkah anda bertugas di hari raya?? Pernah. Mengejar ayam dan mencabut bulu ayam.
  • Apakah kenangan paling manis di hari raya?? Terminum air gula.
Image Hosted by ImageShack.us

Kepada semua teman-teman blogger, semua pengunjung laman ini dan tak lupa juga kepada semua peminat-peminat saya [ Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us ], Selamat Menyambut Aidil Fitri, Minal Aidzin Wal Faizin.

Dan dengan rendah hati ingin saya memohon kemaafan zahir dan batin, fizikal dan spiritual, jasmani dan rohani, kata dan jiwa dari semua. Mungkin ada tulisan di dalam cerita-cerita dan komen-komen saya selama ini yang mengguris perasaan. Segala yang baik itu dari Allah, segala yang buruk itu memang kejahilan dan kealpaan saya.

Dalam kita seronok beraya, sama-samalah kita ingat insan-insan dan saudara-saudara kita yang malang, tertindas dan kurang bernasib baik. Bagi yang memandu balik ke kampung, berhati-hati di jalan raya, selamat pergi dan selamat kembali. Bagi yang beraya di perantauan, jangan sedih-sedih, inshaAllah tahun hadapan masih ada raya lagi.

Raya-raya juga, makan juadah dan kuih raya kena beringat-ingat, kurang-kurangkan gula, lemak dan garam. Oh ya! Bagi yang beraya atau ‘tersesat’ di Johor - kalau tak malu - singgah-singgahlah sekali di rumah saya ya. Image Hosted by ImageShack.us

"Salam dunia! "

TTFN

 
Cerita blackpurple @ jowopinter pada 10/08/2007 12:07:00 PTG. |


66 Ulasan


Isnin, Oktober 08, 2007 1:12:00 PTG, Blogger Sastri

Ya, baru sampai rumah, letak barang, terus bukak blog ni... :D

Selamat Hari Raya Aidilfitri... Mohon maaf zahir dan batin serta halalkan makan dan minum... Hati-hati bila memandu pulang ke kampung nanti yea... :D

 

Isnin, Oktober 08, 2007 1:19:00 PTG, Blogger Taiko

selamat hari raya maaf zahir batin.

Johor kat mana? aku raya ke 2 balik tangkak (mertua)

 

Isnin, Oktober 08, 2007 1:28:00 PTG, Blogger Azzam Supardi

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin.

Semoga Ramadhan yang kita lalui ini mendapat kebarkatan dan Syawal yang tiba dipenuhi kesyukuran.

 

Isnin, Oktober 08, 2007 1:30:00 PTG, Blogger nUr@dDeEn

Kalo tersesat raya kat sana, buleh dapat duit raya ker, abang [pakcik] purp? hak hak hak ..!

Selamat Hari Raya Mohon Maaf Emosi dan Fizikal!

Yay, yay! Nak raya! Nak raya!

 

Isnin, Oktober 08, 2007 2:10:00 PTG, Blogger Pegawai Khalwat

Amin!

Bila nak pos duit raya?

Psss... aku nak lagu raya jawa bole?

 

Isnin, Oktober 08, 2007 2:12:00 PTG, Blogger kemat

Salam Aidilfitri. Minta maaf banyak2 dude jika ada terkasar bahasa tersilap kata sepanjang kita berblog nie.

 

Isnin, Oktober 08, 2007 2:47:00 PTG, Blogger Latiptalib

Nak hantar kad raya tak tahu alamat. Selamat hari raya maaf zahir dan batin.

 

Isnin, Oktober 08, 2007 2:57:00 PTG, Blogger tulip

bp, selamat hr raya..

 

Isnin, Oktober 08, 2007 3:00:00 PTG, Blogger Helmy Samad

Selamat Hari Raya aidilfitri. Mohon kemaafan atas segala kesalahan.

 

Isnin, Oktober 08, 2007 3:43:00 PTG, Blogger Pa'chik

kalau tersesat di johor tu... mana nak pikir nak gi raya rumah ko lagi dude...

 

Isnin, Oktober 08, 2007 4:08:00 PTG, Blogger acciacca2ra

salam wak,
selamat menyambut hari raya.
maaf zahir batin!

 

Isnin, Oktober 08, 2007 4:16:00 PTG, Blogger Jie

Seringkali kesilapan itu tidak disengajakan, namun tetap menguris perasaan..sempena ketibaan Syawal ini, saya memohon maaf zahir dan batin

 

Isnin, Oktober 08, 2007 4:18:00 PTG, Blogger blackpurple @ jowopinter

sas,
Berjaya juga mendahului ekk. he he he.

Sama-sama. InshaAllah. Malam rabu nanti baru balik Muor.. :D


Taiko,
Sama-sama.

Ooo...Tangkak. Aku dalam kawasan Parit Jawa, Muar. :D


Azzam,
Sama-sama.

InshaAllah. Moga-moga.

Dah bayar fitrah ke belum bro? :D


nur@,
Sama-sama.

Kalau kamu berumur di bawah 15 tahun dan belum bekerja, InshaAllah, adalah nanti duit raya untuk kamu...he he he..


Pegawai,
Aku bank in sajalah. Boleh? :D

Lagu raya jawa, tengah carilah ni... :D


Kemat,
Sama-sama.

Kamu beraya berdualah tahun ini ekk :D


Datuk @ Pak Latip,
Sama-sama.

Tahun depan saya tak akan lupa berikan alamat saya. Tapi ucapan Hari Raya di sini pun dah memadai bagi saya sebagai tanda ingatan. :)


tulip,
sama-sama :)


Helmy Samad,
Sama-sama saudara.

Terima kasih atas ucapan itu. :)


Pa'chik,
Sebab itu kena beritau awal-awal ni. Biar yang tersesat itu boleh terpikir. He he he.


accia,
Waalaikumussalam,

Sama-sama :)


kak jie,
Bumi mana tidak ditimpa hujan.

Sama-samalah ya. :)

 

Isnin, Oktober 08, 2007 4:37:00 PTG, Blogger orochi

Selamat Hari Raya..
Nak duit raya..

 

Isnin, Oktober 08, 2007 8:08:00 PTG, Blogger zino

selamat hari raya dari kami sekeluarga...

 

Isnin, Oktober 08, 2007 11:09:00 PTG, Blogger lindosh

selamat hari raya.. maaf zahir batin

 

Selasa, Oktober 09, 2007 12:25:00 PG, Blogger Ainin Naufal

Keluputan ku seng akeh2 yo. hehe.. itu saja yang saya tau cakap. Yang panjangnya kena cari tok guru dan pergi kursus dulu.

Yok baraan!

 

Selasa, Oktober 09, 2007 6:36:00 PG, Blogger Kak Lady

Selamat Hari Raya buat BP...Maaf Zahir Bathin ye....andai pernah terkasar bahasa dalam usik mengusik di dunia blogging ni...

Bila BP mula bercuti?...Samalah dengan BP...berhati-hati ketika memandu balik ke kampung tu....dalam meriah untuk menyambut Hari mulia ini jgn pernah kita lupa pada yang tak berkemampuan...

Semoga BP selamat dalam perjalanan ke mana-mana jua destinasi...

 

Selasa, Oktober 09, 2007 7:23:00 PG, Blogger ad3ck

Terminum air gula. Kenangan yang manis ke air yang manis? hehe. Selamat hari raya. Maaf zahir & batin.

 

Selasa, Oktober 09, 2007 8:39:00 PG, Blogger .:HalogAmora:.

huhu bp! selamat hari raya dan minta ampuuuunn kalau ada tulisan saya y kureng menyenangkan dan bila raya nnt jgn la plak melantak sakan...hati2 d jalan raya..

dah terasa sgt nk beraya kan kan

 

Selasa, Oktober 09, 2007 9:23:00 PG, Blogger gayour

salam aidil fitri
jangan lupa baca doa naik kenderaan dan doa makan seblum makan kuih bahulu cicah air sirap. moga selamat dan berbahagia di aidil fitri bersama keluarga dan sobat2 jowo yang lain heehee...
terima kasih kerana sudi berkawan dengan gua. maaf zahir dan batin atas kesilapan.

 

Selasa, Oktober 09, 2007 10:34:00 PG, Anonymous gitartong

kalau ke jb, singgah di kangkar pulai. lawat saya. sila bawa duit raya sekali.

 

Selasa, Oktober 09, 2007 11:11:00 PG, Blogger 13may

selamat hari raya maaf zahir batin...

 

Selasa, Oktober 09, 2007 11:33:00 PG, Anonymous ayumkay

luput ku seng akeh akeh yo :)

nak mandu seng ati2. ojo koyo koboi.. laju waei.

:)

 

Selasa, Oktober 09, 2007 11:34:00 PG, Blogger achik

selamat hari raya.. maaf zahir batin.. :)

 

Selasa, Oktober 09, 2007 12:37:00 PTG, Blogger AZWA

BP,

Selamat balik kampung untuk beraya. Berhati2 di jalan raya semoga selamat tiba ke destinasi.

Mohon ampun jua andai ada kata2 dalam komen yang mengguris perasaan BP.

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin dari akak sekeluarga.

 

Selasa, Oktober 09, 2007 12:47:00 PTG, Blogger Manjlara

slmt berhari raya untuk Bp dan keluarga, maafkan keterlanjuran bicara sekiranya ada :)

 

Selasa, Oktober 09, 2007 1:26:00 PTG, Blogger goboklama

salam aidilfitri utkmu & keluarga :)

 

Selasa, Oktober 09, 2007 1:56:00 PTG, Blogger artisticklytouch

aku nak lontong di pagi raya

 

Selasa, Oktober 09, 2007 2:31:00 PTG, Blogger zwitterion

hati2 balik kampung nanti dan jgn lupa tangkap ayam kampung..hehe

 

Selasa, Oktober 09, 2007 2:40:00 PTG, Blogger shahril aley

macam tak ikhlas je bunyi jemputan ko tu "Oh ya! Bagi yang beraya atau ‘tersesat’ di Johor - kalau tak malu - singgah-singgahlah sekali di rumah saya ya". Lebih baik ko ajak berkeliaran di depan rumah ko je. hahahaha.... Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir batin kalau ada salah & silap.......maaf tiada jemputan beraya rumah aku. hehehehehe....

 

Selasa, Oktober 09, 2007 2:44:00 PTG, Anonymous mimie

uikkss...mimie pasti akan beghaye umah bro walaupun x dijemput . lepas pegi umah wak samad jiran bro tuh mimie singgah le umah bro erk . jgn takde kat umah plak .

 

Selasa, Oktober 09, 2007 3:42:00 PTG, Blogger Lan Rambai

tengoklah kalau aku rajin aku call ko la bila aku sampai kat muor... ehh.. aku selalu gi sana konvoi dgn ipar duai ahh.. tak jadi call ko.. nanti kena tinggal.... jadi sesat betul lah pulakk.... lagipun ko bukan ikhlas sangat pun ajak org beraya tu kan kan kan

Selamat Beraya!!!

 

Selasa, Oktober 09, 2007 3:43:00 PTG, Blogger NBK466

Dlm banyak2 soalan, jawapan tuk lagu raya tuh jerk yg boleh diterima tanpa tangan rasa nak melempang. Den pun suko lagu ni sbb den nie peminat SIFU..he.he.he.

p/s : Kalau ekau terjumpa konvoi kete 10 biji kat BP, mungkin tuh konvoi sedara mara den beraya TANPAKU tahun nie..huuuwwwwaaaaa..

Salam Dunia, Salam Aidilfitri buat BP & ehem2..he.he..he..

 

Selasa, Oktober 09, 2007 4:18:00 PTG, Blogger kasawari7

Jowo Pinter

Di penghujung Ramadhan ini, Kasawari7 ini mengucapkan

SELAMAT TINGGAL RAMADHAN...
Ucapan Selamat Tinggal Ramadhan dengan penuh terharu dan berdoa semoga dipertemukan sekali lagi di Ramadhan yang akan datang..

DAN

SALAM AIDILFITRI.. HARI KEMENANGAN..

Hari kemenangan umat Islam selepas sebulan berpuasa memerangi nafsu makan dan minum serta menghindar daripada melakukan perkara yang boleh mengganggu pahala puasa.

"Ikhlaskan hati mohon kemaafan
Leburlah dosa di tapak tangan
Lupakan segala silap dan salah
Insan bersatu membina ummah"

 

Selasa, Oktober 09, 2007 10:22:00 PTG, Blogger Zalisa Maz@ZN Isa

Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin :)

 

Selasa, Oktober 09, 2007 11:24:00 PTG, Blogger akirasuri

muar kat mana?
nak pergi raya ni.
ha ha ha.

Selamat Menyambut Aidilfitri.
maap zahir jua batin.
:)

 

Rabu, Oktober 10, 2007 1:34:00 PG, Blogger tokasid

Salam wak pinter:

Selamat Hari Raya dan drive safely bila balik Muor.

 

Rabu, Oktober 10, 2007 3:14:00 PG, Blogger Ajzie

Salam Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin..

 

Rabu, Oktober 10, 2007 8:29:00 PG, Anonymous cikin

BP, Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir & Batin..
Duit raya xde ke? heheh

 

Rabu, Oktober 10, 2007 9:37:00 PG, Blogger Indera Kencana

Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Maaf kita Bro.. kalau ada tersalah bahasa dan kata..

P/s Ayat yang last tu macam tak ikhlas je...:)) Maafkan sekali.. kita bergurau-gurau..

 

Rabu, Oktober 10, 2007 10:47:00 PG, Blogger blackpurple @ jowopinter

orochi,
Selamat Hari Raya,
Nak duit raya kena datang rumah… :D


zino,
Salam Aidil Fitri untuk zino sekeluarga.


lind,
Salam Aidil Fitri untuk kamu sekeluarga juga.


Ainin Naufal,
Yo podo-podo. Salah silap njalok ngapuro yo. Saya pun tau yang itu saja. He he he.

Nang enggonku bara’an mulo bdoho rong dino :D


Kak Lady,
Salam Aidil Fitri juga buat Kak Lady sekeluarga. Maaf zahir dan batin kalau pernah berkecil hati dengan saya.

Saya balik Muor malam ini atau selepas sahur esok.

Terima kasih. Selamat untuk Kak Lady juga.


ad3ck,
Kenangan yang ‘paling manis’lah tu namanya. He he he.

Salam Aidil Fitri ntuk kau juga. Maaf zahir & Batin.


Amora,
Salam Aidil Fitri untuk kamu sekeluarga. Sama-samalah kita ya. Melantak boleh tapi kena kawal kalorinya. He he he.

Dah tua-tua ni tak terasa sangat kot. Lainlah kalau budak-budak..he he he…


gayour,
Salam Aidil Fitri juga buat bro’.

InshaAllah. Bro lupa, selepas makan pun kena doa juga tau. He he he.

Terima kasih juga sudi berkawan dengan saya. Terharu kartunis tersohor macam bro’ sudi selalu singgah blog yang tak sepertinya ini. Semoga bro’ terus kreatif dalam melakar imej-imej kartun.

Maaf zahir & batin.


gitartong,
Kau beraya di JB ke cikgu? Tak balik KL?

Duit raya untuk anak kau adalah, untuk kau tak ada. He he he.


13may,
Salam Aidil Fitri untuk kau juga. Maaf zahir & batin.

 

Rabu, Oktober 10, 2007 10:49:00 PG, Blogger blackpurple @ jowopinter

ayu mkay,
Yo podo-podo. Salah silap njalok ngapuro yo. Awal akhir, lahir batin.

InshaAllah. :D

Bdoho nang endi taun iki?


achik,
Salam Aidil Fitri untuk kamu sekeluarga. Maaf zahir & batin juga.


azwa,
Salam Aidil Fitri juga untuk akak sekeluarga. Semoga raya tahun ini lebih bermakna, lebih barakah lagi.

Maaf zahir & batin juga ya. Manalah tau pernah terasa dengan tulisan saya.


Manjlara,
Salam Aidil Fitri untuk puan lara sekeluarga. Saya pun serupa. Maaf dipinta kalau-kalau pernah terguris dengan tulisan saya.


Mak Su,
Salam Aidil Fitri untuk Mak Su juga sekeluarga.


Qistina,
Salam Aidil Fitri juga untuk dirimu sekeluarga.


arts,
Jangankan lontong, ketupat, lodeh, sambal kacang, lepet semua pun ada. :D


zwit,
InshaAllah. Kalau buku lali dah 100% ok, memang mengejar dan menangkap ayam kampunglah jawapnya. He he he.


shahril,
Kau ini, janganlah diambil serius kata-kata aku tu. Aku kan suka bergurau. He he he.

Salam Aidil Fitri juga buat kau sekeluarga dan awek kau. He he. Maaf zahir & batin.


mimie,
Hari Raya ke berapa beraya ke rumah Wak Samad tu? Saya Raya pertama beraya rumah nenek. Raya ke-2 pergi barak�an. Raya ke-3 beraya beraya rumah pakcik, Raya ke-4 pulak beraya rumah makcik. Raya ke-4 pulak rumah tertutup. Raya ke-5 tak tau lagi. He he he.

Macamlah tau rumah saya�he he he�.

 

Rabu, Oktober 10, 2007 11:20:00 PG, Blogger blackpurple @ jowopinter

Lan,
Itu gurau-gurau jerlah Lan. Kalau dah 'tersampai' Muor tu calllah. Tapi tak jaminlah aku ada, sebab kena bawa/temankan emak & abah aku beraya.


nbk,
Isk! Kan aku jawap secara jujur dan serius semua tuu.. :p

Samalah kita. Satu lagi lagu dia, 'Suatu hari di hari raya' itu pun menikam juga kan.....

Konvoi kereta apa tu jang? Kenapa pulak ekau tak ikut jang? Beraya kek mano tahun ni?


Kasawari,
Ya, begitulah. Terasa sedih meninggalkan ramadan. Tahun depan belum tentu kita dapat berjumpa lagi kan...

Salam Aidul Fitri juga buat sdra sekeluarga.

Terima kasih atas kata-kata berisi sdra itu. :)


Zalisa maz,
Salam Aidil Fitri untuk sdri juga. Maaf zahir & batin.


Akira,
Muar itu terletak di negeri Johor, bersempadan dengan neeri Melaka. [Saya harap menjawap soalan awak. :D]

Sama-samalah kita ya.

[psst... Kawasan Pt Jawa la. :D]


Tokasid,
Waalaikumussalam doc,

Salam Aidil Fitri juga buat doc sekeluarga. Semoga Syawal ini menambahkan rasa kesyukuran kita padaNya.


Ajzie,
Salam Aidil Fitri buat Ajzie sekeluaga. Sama-sama.

Mula beraya di Malaysialah tahun ini ekk... :)


Cikin,
Salam Aidl Fitri buat kamu sekeluarga....

Kamu dah berkerja, tak layak dapat duit raya dah... :D


Indera Kencana,
Salam Aidil Fitri buat sdra sekeluarga. Maaf zahir & batin juga, manalah tau kalau ada tulisan yang tidak menyenangkan sdra.

Saya suka bergurau. Janganlah diambil serius kata-kata di para terakhir itu ya. He he he.

 

Rabu, Oktober 10, 2007 12:58:00 PTG, Blogger sya

BP..

SALAM AIDILFITRI dari kak sya and dgr cakap pengkomen pertama tu.. hati2 memandu

 

Rabu, Oktober 10, 2007 8:41:00 PTG, Blogger dila

black....
kaleh sampian katahkatah laher batos....
njalok ngapurro ono sing salah songko aku tanpa ku sedari (cewwah)
black, duit royo ku ojjo lali loh kang
kapan arep nyang bangi
mamper gowo kak ostalia sekali Yo
SALONG NGALEHhhhhhhhhhhhhh

 

Rabu, Oktober 10, 2007 8:57:00 PTG, Blogger farazdaq

blackpurp;
slamat hari raya aidilfitri...njalok ngapuro seng akeh2 yo embah..wups..wak.
Aku plan nak kasi satu pantun versi jawa tapi 'blank' pulak.
-Jawa versi Selangor-

 

Rabu, Oktober 10, 2007 8:57:00 PTG, Blogger farazdaq

blackpurp;
slamat hari raya aidilfitri...njalok ngapuro seng akeh2 yo embah..wups..wak.
Aku plan nak kasi satu pantun versi jawa tapi 'blank' pulak.
-Jawa versi Selangor-

 

Rabu, Oktober 10, 2007 10:50:00 PTG, Blogger Am

Assalamualaikum, Selamat Hari Raya, Maaf jika ada terlebih komen, terkasar tegur, terlanjur kata, semuga berbahgia menyambut hari raya

 

Khamis, Oktober 11, 2007 8:28:00 PG, Blogger BooK

peminat?
haha
abg BP populer
ramai peminat

selamat hari raya

 

Khamis, Oktober 11, 2007 8:57:00 PG, Blogger Zabs

Salam BP,
Selamat Hari Raya Aidil-Fitri, semoga anda dan keluarga mendapat keberkatanNya. Insya Allah. Maaf jika ada sebarang kesilapan semasa komen mengomen.

 

Khamis, Oktober 11, 2007 10:54:00 PG, Blogger Hamka

lamo tak singgah sini..

selamat hari raya
:)

 

Khamis, Oktober 11, 2007 9:13:00 PTG, Blogger TedungS

thn depan je lah aku berya rumah kau boleh?

Salam Eid-Fitri mohon maaf bebanyak dan cepat2le masuk meminang sidia tu

 

Jumaat, Oktober 12, 2007 12:40:00 PG, Blogger KAMATO

Salam aidilfitri, maaf zahir dan batin

 

Jumaat, Oktober 12, 2007 3:58:00 PG, Blogger khairyn

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

 

Jumaat, Oktober 12, 2007 3:59:00 PG, Blogger khairyn

Selamat menyambut Eid-ul Fitr untuk kamu sekeluarga

 

Sabtu, Oktober 13, 2007 5:45:00 PG, Blogger Achik_Sufi

salam,
selamat hari raya maaf zahir dan batin.

 

Rabu, Oktober 17, 2007 10:08:00 PG, Blogger Rush Murad

salam edi mubarak bro! tahun ni aku tak sempat nak makan Sambal Goreng. Laksa Johor pun kempunan tak dapat jamah..... nampaknya kena masak sendiri la ek?

maaf zahir & batin.....

 

Rabu, Oktober 17, 2007 10:42:00 PTG, Blogger butaseni

slamat hari raya bro pinter,
kim salam kat orang mour hehehe

 

Rabu, Oktober 17, 2007 10:42:00 PTG, Blogger butaseni

slamat hari raya bro pinter,
kim salam kat orang mour hehehe

 

Khamis, Oktober 18, 2007 8:50:00 PG, Blogger Azzam Supardi

Selamat. Maaf. InsyaAllah. Update, bro! Hah!

 

Jumaat, Oktober 19, 2007 5:28:00 PTG, Blogger blackpurple @ jowopinter

kak sya,
Sama-sama. Selamat Hari Raya juga buat kak sya sekeluarga. Alhamdulillah, dah selamat pun pergi dan kembali. :)


Dilla,
Podo-podo Dilla. Keluputanku seng akeh-akeh jugak yo, lahir & batin.

Kaielah alamat omahmu, nek sempet mengko aku teko. Sediakke waeylah panganan seng enak-enak yo...
:D


farazdaq,
Podo-podolah yo. Njalok ngapuro nek eneng salah silape yo.. :D


Am
Waalaikumussalam Am,

Sama-sama. Semoga kita sama-sama berolah keberkatan di Syawal ini.


Book,
Sesekali nak 'memperasankan' diri popular book.. ha ha ha..

Selamat juga untuk kau. Kau beraya di rantau orang ekk......


Tuan zabs,
Waalaikumiussalam tuan zabs,

Selamat Hari Raya dari saya untuk tuan sekeluarga juga. Semoga kira sama-sama beroleh keberkatan di Syawal ini.

[tuan nampak bergaya di avatar baru itu.. :)]


Hamka,
Selalu juga berkunjung ke Kereta Mayat. Cuma tak meninggalkan jejak. :)

Selamat untuk kamu sekeluarga juga.

 

Jumaat, Oktober 19, 2007 5:44:00 PTG, Blogger blackpurple @ jowopinter

tedung,
Boleh. Tahun depan tau. Jangan tak datang pulak....

Salam Eidul Fitr untuk kau sekeluarga juga.

Insya-Allah. Tungguuuuuuu... :D


King,
Salam Aidil Fitri untuk kau juga. Beraya di rumah barulah ekk tahun ni... :D


Kamato,
Salam Idulfitri untuk kamato sekeluarga. Maaf Zahir dan batin. :)


Khairyn,
Salam Idulfitri untuk kamu juga. 'Salam Dunia!'


Kel@mbu,
Sama-samallah kita ya... :)


achik sufi,
Sama-samalah kita... Kamu beraya di rantau orang ya...:)


Rush,
Salam Idulfitri. Maaf zahir & batin Rush.

Kenapa? Tak balik beraya di Johor ke Rush?


Butaseni,
Salam idulfitri untuk kau juga.

Ramai tu kalau nak sampaikan salam semua. He he he.


Azzam Supardi,
Banyak dapat duit raya ke bro'? He he he.

Hari ini baru sempat update la... :D