Khamis, Januari 17, 2008
Image Hosted by ImageShack.us

Entah! Saya pun tak perasan, entah bila pula stokin yang konon-kononnya buatan Paris itu berlubang. Patutlah tapak kaki terasa geli dan nyaman semacam....

Comel kan? Bukan kartun itu, maksud saya kaki itu. Hehehe!

TTFN

 
Cerita blackpurple @ jowopinter pada 1/17/2008 02:27:00 PTG. |


28 Ulasan


Khamis, Januari 17, 2008 3:10:00 PTG, Blogger Sastri

LOL... eiyyy... siap lukis lagiiiii... sib baik tak impose jer gambar u kat situ... :p

toksah pakai dah laaa stokin tu... buang jer terus... isk isk...

 

Khamis, Januari 17, 2008 3:50:00 PTG, Blogger Azzam Supardi

Ha ha ha! Memang diakui anthropologist...susah untuk menghalang orang yang kreatif! Heh.

 

Khamis, Januari 17, 2008 4:01:00 PTG, Blogger Pa'chik

tu lah orang suh kawen... sampai setukin dah koyak gitu pun tak perasan... ekekek...
ni.. gambar ni ko amek sendiri ke.. dari sisitibi nih? ekekek...

 

Khamis, Januari 17, 2008 4:47:00 PTG, Blogger **A L - I R F A N**

wahhh!!! saya sekarang sedang melayari laman blog yang pernah memenangi anugerah. tidak hairanlah kalau stokin berlubang pon boleh dijadikan bahan cerita.

 

Khamis, Januari 17, 2008 5:40:00 PTG, Blogger blackpurple @ jowopinter

Sas,
Setiap kejadian yang berlaku tetap ada mesej dan falsafahnya. Hehehe!

Sayang nak buang, kena simpan elok-elok, maklumlah orang yang belikan :p


mudin,
Kaki aku jenis yang tak berbau la. Sungguh!


Azzam,
Antropologis itu apa benda? Hehehe!


Pa'chik,
Apa korelasi di antara kahwin dan stokin Pa'chik? Tak faham...

Aku tangkap sendiri. Kalau CCTV yang tangkap mesti fokus kat lain. Hehehe!


al-irfan,
Terima kasih singgah dan meninggalkan kata-kata di sini.

Sesungguhnya kehidupan adalah sebuah cerita. Kekoyakan itu cuma simbolik :)

 

Khamis, Januari 17, 2008 7:05:00 PTG, Blogger waterlily

Purp,
Kartun tu comel:)
.
.
kaki tu tu entahlah.(kaki sapa tu)
.
.
Stokin tu berbau ha..ha..ha.
.
.
Habis manis,sepah dibuang jangan.

ps: kenapa setiap entri ada kaitan dengan cctv? CCTV - selesaikan masalah negara( waterlily kata):D

 

Khamis, Januari 17, 2008 10:20:00 PTG, Blogger zino

cakap je nak ganti nanti ada le yg belikan hehe

 

Jumaat, Januari 18, 2008 1:55:00 PG, Blogger Brandal Lokajaya

"Lubang yang geli dan nyaman?"

maaf bang,
aku sudah TERfantasi yg bukan2.
ampunkan aku. ha ha.

Tapak kaki kau ade muka ye bang. Hebat ni. ha ha.

 

Jumaat, Januari 18, 2008 4:12:00 PG, Anonymous eisraa

salam singgah.
kalau saya (sini) pakai stoken macam tu tak sah sembahyang. takpe wak lelaki. masa lukis2 kat tapak kaki tu tak geli ke? =)

pa'chik. suruh orang kawin yang dia tu dah kawin ke?

 

Jumaat, Januari 18, 2008 9:31:00 PG, Blogger alisya_izzati

waaaaaa... patut la bukak2 blog ni ada bauuuuuu... rupanya bau stokinnn!!!!

 

Jumaat, Januari 18, 2008 10:22:00 PG, Blogger muor76

tu dah takde kije le tu....
aku dedulu mase time sekolah.. stokin yg dah berlubang nih aku buat baju kucing... hehehheh
comey jerk kucing aku pakai baju.. bukan pasal ape.. takut dia kesejukan diwaktu malam..

 

Jumaat, Januari 18, 2008 11:57:00 PG, Blogger pB

Sas OOO Sas .....

mana sas nie...??
P beli stokin lar tu kot...

 

Jumaat, Januari 18, 2008 12:08:00 PTG, Blogger nUr@dDeEn

Er..er.. aku pun kadang2 terpakai stokin koyak gak walopun aku banyak koleksi stokin kaler2. Tp bukan org nampak pun sebab dok bawah kaki. Janji bersihhhh!! Hik hik hik!!

PuRP, ko tak geli ke lukis kat tapak kaki tuh? Eiiiouu..!!

 

Jumaat, Januari 18, 2008 3:28:00 PTG, Blogger .:HalogAmora:.

hahaha....besar tu!! nnt kami kumpul dana utk beli stoking baru ek.

 

Jumaat, Januari 18, 2008 5:08:00 PTG, Blogger arianna adrizal

ehem sas, apa lagi.. tahun ni hadiahkan stokin jelah! heheh ;p

 

Jumaat, Januari 18, 2008 5:52:00 PTG, Blogger 13may

kamu sudah tadak keja ker BP??

kah kah kah

 

Jumaat, Januari 18, 2008 7:29:00 PTG, Blogger kemat

ada sajer idea kamu ini bp..hehehe..sale chine new year nie leh la rembat yg baru...

 

Sabtu, Januari 19, 2008 12:44:00 PTG, Blogger butaseni

kalau kasut berlubang?hehehe

 

Sabtu, Januari 19, 2008 1:05:00 PTG, Blogger zizie ali

salah satu cara merancang kelahiran anak ialah 'pakai stokin'.

 

Sabtu, Januari 19, 2008 2:07:00 PTG, Blogger Jie

kakjie semlm g pasar malam...stokin 2 rm 5 je...dah menang anugerah tu..tak kan tak moh tuko stokin baru :p

 

Sabtu, Januari 19, 2008 3:42:00 PTG, Blogger blackpurple @ jowopinter

Waterlily,
Terima kasih :D

Betul. Stokin itu memang berbau. Berbau wangi maksud saya. Hehehe!

Stokin berlubang memang tak manis dipandang, elok dibuang, jangan disepah-sepahkan.

ps: Pa’chik itu sedang bercita-cita untuk buat bisnes membekal dan memasang CCTV, itu pasallah. [CCTV cuma pintar merakam dan merekod perbuatan, bukan pintar menghalang perbuatan - BP@JP kata :D]


Zino,
Siapa yang nak belikan? Hehehe!


Brandal,
Kau memang kreatif mencari makna tersembunyi dalam frasa itu! Agaknya kau memang selalu liar dalam berfantasi. Hahaha!

Tapak kaki ada gambar muka kira ok lagi, jangan muka ada gambar tapak kaki. Hehehe!


eisraa,
Salam kembali.

Lubang di stokin tak apa, jangan lubang di antara pusat dan lutut. :)
Lukis sendiri apa nak digelikan. Kalau orang lain yang lukis lainlah……

Dia tengah mencari tu. :D


alisya
Bau wangi kan? Hehehe!

 

Sabtu, Januari 19, 2008 3:51:00 PTG, Blogger blackpurple @ jowopinter

Muor,
Bukan senang nak melukis macam tu Muor. Hehehe!

Tak lemas ke kucing tu bau stokin kau. Itu dah dikira penganiayaan haiwan tu namanya. Hehehe!

Aku masa masa sekolah rendah dulu stokin jarang berlubang tapi kalau ‘cair’ biasalah. [Alah…stokin yang longgar bahagian atasnya tu…] Hehehe!


mama ranggie,
Terima kasih. Hehehe!


pB,
Tak apa, tak apa. Jangan susah-susah. Nanti saya beli sendiri di IOI Mall. :D


nur@,
O, pakai stokin juga ek. Belang-belang? Macam stokin pemain bolasepak itu ke? Hehehe!

Ya, ya! Janji BERSIH!

Lukis sendiri apa nak digelikan. Kalau orang lain yang lukis lainlah. :D


mak su,
Stokin klon itu apa pulak mak su?

 

Sabtu, Januari 19, 2008 4:03:00 PTG, Blogger blackpurple @ jowopinter

Amora,
Terharunya. Buat susah-susah jer. Hahaha!


Anne,
Hehehe! Kalau nak bagi hadiah biarlah sekali dengan sepatunya. Lagi bagus.... Hehehe!


13may,
Itu kerjalah tu. Ingat senang ke nak lukis tu...!? Hehehe!


Kemat,
Benda-benda macam inilah kena diabadikan dude.

Di kawasan pejabat aku hari tu ada seorang mamat ni, pakai kemas, bertali leher, bawa beg, ke hulu- ke hilir, keluar masuk restoran, jual stokin, tapi aku tak beli la. Hehehe!


butaseni,
Aku memang ada simpan sepasang kasut yang berlubang, di bahagian tepi. terkena asid bateri kereta. Beli mahal-mahal. Sayang betul... Hehehe!


Zizie Ali,
Tapi kena pastikan 'stokin' itu tak berlubang. Kan? :D


Jie,
Stokin jual pasar malam tak berkualiti kak jie. Sekali pakai dah keluar bulu. Kalau nak beli biar yang tahan lama..... Hehehe!

 

Isnin, Januari 21, 2008 9:09:00 PG, Blogger ~ yus ~

hahaha....tapi saya tahu, stokin yg tulah yg menjadi kegemaran

 

Isnin, Januari 21, 2008 11:27:00 PG, Blogger blackpurple @ jowopinter

Yus,
Dah tak pakai lagi dah. Simpan dalam gerobok, buat kenangan. Hehehe!