Ahad, Mac 29, 2009

“Isk! Terperanjat betul I!”

“Kenapa?”

“Ingatkan jari siapa tadi, rupanya jari I...”

“Eleh! Sudahlah!”

Orang kata, tengok jari pun boleh bikin orang jatuh cinta. Itu orang katalah. Bukan saya kata.

Hahaha!



TTFN

 
Cerita blackpurple @ jowopinter pada 3/29/2009 04:27:00 PTG. |


37 Ulasan


Ahad, Mac 29, 2009 5:10:00 PTG, Anonymous Ratna Sari

eleeehhh... semenjak dua menjak pakai cincin ni, asek terperanjat aje... sudahlaahhh... keskeskes... :p

tak penah dengar pun orang kata tengok jari boleh jatuh chenta... tapi dulu-dulu, zaman U, ada yang pernah buat pengakuan berani, dengar suara i pun dia dah turned on, keskeskes... :p

 

Ahad, Mac 29, 2009 5:26:00 PTG, Blogger addyaholix

ya ya saya setuju.
saya selalu suka yang jari runcing panjang.
selalu buat saya tertarik.
juga yang giginya berlapis. haha!

 

Ahad, Mac 29, 2009 5:28:00 PTG, Blogger Tok Rimau

Boleh memikat- Cincin batu dari bomoh mana ni?

 

Ahad, Mac 29, 2009 5:57:00 PTG, Blogger blackpurple @ jowopinter

Ratna,
Tak percaya betul. Macam jari orang lain pulak. Sebab comel sangat. Hahaha!

Mamat budak Blok Cendi itu ke? Hahaha! [Memang nak kena Mamat itu nampaknya. Hahaha!]


Addyaholix,
Itulah. Aku pun boleh jatuh cinta pada jari aku sendiri. Hahaha!


Tok Rimau,
Bomoh Ponorogo. Hahaha!

 

Ahad, Mac 29, 2009 6:03:00 PTG, Blogger xiiinam

Tengah fikir ni...nak jatuh cinta ke...tak nak..he..he..

 

Ahad, Mac 29, 2009 6:37:00 PTG, Anonymous sIPuTsEduT

comel sggh jari 2tu,nape bila tengok jari2 sendiri gemuk2 n pendek?nie yg buat jeles nie.iskh3

 

Ahad, Mac 29, 2009 8:06:00 PTG, Blogger zino

nak tunjuk jari ke nak tunjuk cincin..tu? hehe

 

Ahad, Mac 29, 2009 8:18:00 PTG, Blogger Pa'chik

pakai lagi dua.. buleh lawan hail amer... kikiki...


err... bila tukar jadik ratna weh??

 

Ahad, Mac 29, 2009 9:21:00 PTG, Blogger SHIMI

confirm betul ke jari u bro..

 

Ahad, Mac 29, 2009 11:13:00 PTG, Anonymous DeeN

Err.. ku tersuka leh dengan cincin tuh. Mungkin sebab dia kaler hijau kot. Batu zamrud eh?

Hahahahaaa... sekali lagi aku bagi peluang utk kamu berperasan sendiri. Sapa lagi nak puji secara ikhlas kalo bukan diri sendiri. Idak gitu, yeop? ;B

 

Isnin, Mac 30, 2009 12:33:00 PG, Blogger Yunus Badawi

Cuba ambik gambar tu atas sikit. Nak tengok jam tu sekali. Rolex ke bro?

 

Isnin, Mac 30, 2009 7:57:00 PG, Blogger NONIE AZIZ

macam tangan pompuan la tangan ko BP...hahahahaha....ke ko pinjam tangan Ratna Sari...hahahaha...ampunnnnn

 

Isnin, Mac 30, 2009 8:16:00 PG, Anonymous Sastri Ratna Sari

comel? herk... nak pengsan... keskeskes... :p

bukan blok cendi, tapi blok pintar laaa... keskeskes...

pa'chik, bukan tukar laa... tu sebahagian dari nama penuh tu... keskeskes... :p

nie, tu yang dia jatuh chenta sama tangannya sendiri tu... keskeskes...

 

Isnin, Mac 30, 2009 9:39:00 PG, Blogger cujen

putihnya tangan......phewittt

 

Isnin, Mac 30, 2009 9:41:00 PG, Blogger blackpurple @ jowopinter

CikLah,
Nak jatuh cinta boleh, tapi pada jari sajalah. Sebab saya tak available dah. Hahaha!


Siput sedut,
Comel sungguh eh. Hahaha!


Zino,
Cincin. Hehehe!


Pa’chik,
Wah! Cincin Hail Amir pun kau perasan ek. Kau peminat dia eh. Hehehe!

Nama penuh dia kan Sastri Ratna Sari. :D


Shimi,
Jangan-kan kamu, aku pun tak percaya pada mulanya itu jari aku. Hahaha!


Deen,
Bukan hijau la, itu hitam. Kamu cakap betul-betul, kamu sebenarnya suka pada cincin tu ke atau suka jari aku? Hahaha!

Ya, ya, puji biar ikhlas. Hahaha!


En YB,
Saya cuma nak fokus pada cincin en YB. Hehehe. Mana-lah saya mampu pakai Rolex bang. Itu Tag Heuer jer.

 

Isnin, Mac 30, 2009 9:42:00 PG, Anonymous cikin

uuu.. jambunya jari BP. ekekek.
tu cincin ehem ehem eh? congratzzzz... :D

 

Isnin, Mac 30, 2009 9:59:00 PG, Blogger blackpurple @ jowopinter

Nonie,
Kau juga yang kata gebu hari itu kan? Hahaha. Jari aku memang fotogenik. Hahaha!


nj,
Yang sedang-sedang saja. Hehehe!


Sas,
Hahaha! Sesesungguhnya entri kali ini memang sarat dengan elemen2 perasan, riak dan memuji-muji jari sendiri. Hehehe!

Uits! Satu blok tu. Masa itu I geng Setan Gondol, berhaluan kiri. Hehehe!


en me,
Gitu ler. :D


Cujen,
Jangan cakap macam itu. Malu la. Hahaha!


Cikin,
Itu baru jari. Hahaha!

Ehem ehem? Bukan la :D

 

Isnin, Mac 30, 2009 10:21:00 PG, Anonymous DeeN

Hahaha ... hitam ker? Apsal nampak cam hijau? Cheh! Aku dah rabun warna nampaknya. Er.. tarik balik la kata2 manisku ittew! Kanshelllll!! keskeskes!

Tp nama Sas memang chantek. Klasik gittew! Kalo kamu tak kata betul, memang aku ingat itu nama samaran. Hihihi!

 

Isnin, Mac 30, 2009 11:05:00 PG, Blogger achik

baru beli cincin ek.. ke baru Ratna Sari hadiahkan?? ;)

 

Isnin, Mac 30, 2009 12:16:00 PTG, Blogger BuRuuj

amvoi, amvoi, amvoi...iyolah tue;P

 

Isnin, Mac 30, 2009 3:16:00 PTG, Blogger .:HalogAmora:.

apa cerita ni bro? jari jari ni? cincin cincin nih...
sensitive nih...mana sas nih...sasssssss!!

 

Isnin, Mac 30, 2009 4:19:00 PTG, Blogger Mamamanja

cantik cincin dan cantik juga jarinya
cam jari pompuan hehehehe

 

Isnin, Mac 30, 2009 5:23:00 PTG, Blogger Mak Su

hamvoiii, putih melepak kemerah-merahan tangan... membuatkan hati tertavaann.

 

Isnin, Mac 30, 2009 5:24:00 PTG, Blogger ez

ni tgn Bp ke tgn awek Bp?hehehe..confius...putih bebenau..ehhehehe..musti x main panas ni..heheeh

 

Isnin, Mac 30, 2009 9:35:00 PTG, Blogger meen

phewwwwiiit...*fewit pada cincin sajork*

errr..betul ke jari BP ni? Anda pasti itu bukan jari cik sastri? slim jek..hihi

 

Isnin, Mac 30, 2009 9:43:00 PTG, Blogger Rajuna

dalam cincin ada isi ni

hahahaha

 

Selasa, Mac 31, 2009 9:44:00 PG, Blogger blackpurple @ jowopinter

Deen,
Kamu pakai spek hijau kot. Hehehe!

Lar. Kamu baru tau? Nama kraton, biasalah. Hahaha!


Achik,
Beli dari hasil titik keringat sendiri la. Hehehe!


Buruuj,
Itulah dia. Hahaha.


Amora,
Cerita tentang perasan. Bukan perasaan. Hahaha!


MM,
Terima kasih. Terharu saya. Hahaha!


Mak Su,
Ye ke? Tertawan pada jari tak apa. Hahaha.


ez,
Tangan saya-lah. Saya memang tak main panas. Emak saya marah kalau main tengah-tengah panas. Hahaha!


Meen,
Nak ‘fewit’ pada jari pun boleh. Jari sajalah, orangnya tak boleh. Hahaha!

Kenapa? Tak percaya? Hehehe!


Rajuna,
Tak ada isi apa-apalah bro’. Hehehe!

 

Selasa, Mac 31, 2009 2:03:00 PTG, Blogger AZWA

erk...tak perasan plak gambar tangan tu...yang perasan nama sastri ratna sari tu...memang cantik dan ayu banget...hahahaha. memang bertuah pemilik tangan dalam gambar ittewww...

 

Selasa, Mac 31, 2009 2:45:00 PTG, Blogger Masy

tatau la org lain. tp klu sy pon bole gak TERjatoh suke kat org yg bertangan + jari cantek. tp bkn laa kat sume org. lps tgk tgn n jari, tgk muka plk. hohehohehohe

entry bernada perasan kekadang best gak. nk tunggu org puji, lambat laa ye tak? hihi

 

Selasa, Mac 31, 2009 3:30:00 PTG, Blogger tasikmerah

canteknya tangan.... macam anak dara! he he.


.

 

Selasa, Mac 31, 2009 6:16:00 PTG, Blogger asuHara sU

uishhh tangannn...ni mesti terer sketch nih!
cincin tu boleh jadi alat perlindungan saat diperlukan tuu.

 

Rabu, April 01, 2009 12:08:00 PG, Blogger Bunga Rampai

Pakai losyen apa? ;)

Kuat genggaman tu.
Kalau kena penumbuk boleh pengsan! :P

Salam BP :)

 

Rabu, April 01, 2009 9:33:00 PG, Blogger blackpurple @ jowopinter

Azwa,
Errr... Cantik? Ayu?


Masy,
Cantik itu subjektif. Tapi ciptaan Tuhan semua cantik apa...

Setakat pujian apalah sangat, lainlah kalau dapat duit. Hehehe!


Tasik,
Terima kasih. Hahaha!


Asuhara,
Melakar gambar pokok dan kereta sukan pandai-lah. Hehehe.

Betul. Dan untuk menjotos juga. Hehehe!


BR,
Salam BR,

Losyen Loreal Vita Lift. Hehehe!

Itu tangan kiri, tak sekuat genggaman tangan kanan BR. :D

 

Selasa, April 07, 2009 4:43:00 PG, Blogger A t i Q a h

Kejap kejap. Ni tangan siapa? Macam too beautiful to be yours. Macam lagi sesuai jadi tangan Kak Sas. Hahaha.

 

Selasa, April 21, 2009 9:48:00 PG, Blogger blackpurple @ jowopinter

Tiqah,
Tak percaya? Cuba banding gambar tangan itu dengan tangan di gambar avatar di jalur sisi itu. Tak sama ke? Hahaha!