Jumaat, Oktober 16, 2009
“Mula-mula tu abang jalan-jalan. Masa tu abang ramai-ramai dengan kawan-kawan abang. Kat mana entah abang pun tak tau. Gelap jer tempat tu. Nampak macam kat kebun atok, tapi macam kat dalam utan.... Entah! Abang pun tak tau... Tapi kat situ ada banyak pokok-pokok dengan semak la...

“Masa jalan-jalan tu abang bawak lastik.

“Masa tengah jalan-jalan tu abang rasa nak terkencing. Tak tahan, nak terkencing sangat-sangat. Abang pun cepat-cepat masuk dalam semak kat tepi tu... Abang terus kencing kat situ....”

Bersungguh-sungguh budak lelaki riang berumur dalam lingkungan 6 tahun, yang membahasakan dirinya sebagai abang itu bercerita tentang mimpinya itu. Nak cover dia kencing malam-lah tu..

TTFN
 
Cerita blackpurple @ jowopinter pada 10/16/2009 02:27:00 PTG. |


28 Ulasan


Jumaat, Oktober 16, 2009 2:35:00 PTG, Blogger Masy

abang cite kat sape tu bang? hehehe

 

Jumaat, Oktober 16, 2009 3:14:00 PTG, Blogger muor76

aku dedulu selalu mimpi kencing kat pokok serai atau pangkal pokok pisang... hahahahah

 

Jumaat, Oktober 16, 2009 3:47:00 PTG, Blogger jinggo

kadang-kadang mimpi ni memang best.....
tapi kadang-kadang sebaliknya.....

 

Jumaat, Oktober 16, 2009 4:17:00 PTG, Blogger achik

abang mimpi kencing ek..
err terkencing atas katil tak??? ;p

 

Jumaat, Oktober 16, 2009 5:08:00 PTG, Blogger Water Lily

Hahaha! abang mana tu...abang yang dok pandai bercerita tu ke?:D

 

Jumaat, Oktober 16, 2009 10:17:00 PTG, Blogger benludin

aku dulu cam tu gak....haha

 

Sabtu, Oktober 17, 2009 8:29:00 PTG, Blogger xiiinam

Yuuhhhh.....teles kabeh kasure....




Kerjane sopo iki?


Wes sunat opo urung kuwi kang?

 

Ahad, Oktober 18, 2009 12:15:00 PG, Blogger ..blindart..

huhuhu... dlu selalu gak mimpi cam tu...

 

Ahad, Oktober 18, 2009 6:46:00 PG, Blogger NBK466

Naper bab ngompol nie sokmo kat budak lelaki jerk ke? Ada sesapa buat case study tak?

 

Isnin, Oktober 19, 2009 12:24:00 PTG, Blogger sitinurulhawa

anak buah saya bila mak dia suruh kencing dulu sebelum tidur supaya tak ngompol, dia jawab:

"bukan arif yang ngompol, kan ayah!"
kalau dah tido ngempeng ayah, macammana nak buktikan siapa yang ngompol sebenarnya? hahaha

 

Selasa, Oktober 20, 2009 8:43:00 PG, Blogger KAMATO

jangan-jangan ini cite BP masa kecik dulu agaknya ...he he

 

Rabu, Oktober 21, 2009 9:06:00 PG, Anonymous halogamora

Oooo masa kecik2 ek? tak nk ngaku xpe, wa paham bro haha!

 

Rabu, Oktober 21, 2009 9:18:00 PG, Blogger Pa'chik

budak tu sekarang dah umo tiga puluh ke? :P

 

Rabu, Oktober 21, 2009 11:45:00 PG, Blogger m i n e r a l . . .

kekekekeke mujur mimpi kencing dlm semak....jejejejeje

 

Rabu, Oktober 21, 2009 5:33:00 PTG, Blogger addyaholix

abang tu kamu kan bang? ngaku je lah. haha!

 

Rabu, Oktober 21, 2009 10:58:00 PTG, Blogger DeeN

Ooo .. ni abang yg lain eh?
Silap orang pulak, ingatkan tadi dah teka cam betul jer.
Hehehehe...!

Tp kan, kalo dlm mimpi tu rasa cam nak terkucil, baek hati2. Kene tahan. Pastu jaga cepat2. Takut betul2 terkucil. Hahaha!

 

Khamis, Oktober 22, 2009 8:30:00 PG, Blogger Bunga Rampai

Salam BP,

Kecil-kecil lagi sudah menunjukkan bakat bercerita. ;)

 

Khamis, Oktober 22, 2009 8:47:00 PG, Blogger blackpurple @ jowopinter

Masy,
Kat pembaca blog...


Ijam,
‘Selalu’ eh? Dengan erti kata lain dulu kau selalu ngompol la eh?


nizamsani,
Cerita ini tiada kena mengena dengan tukang cerita. Harap maklum.


jinggo,
Mimpi kencing boleh dikategorikan mimpi basah tak ek..?


Tok Nabe,
Cerita itu umum Tok...


achik,
Kencing dalam mimpi + kencing dalam realiti...


WL,
‘Abang’ tu cuma watak jer la...

 

Khamis, Oktober 22, 2009 8:49:00 PG, Blogger blackpurple @ jowopinter

En YB,
Ada budak dah sunat pun masih ngompol lagi...


Benludin,
Tahniah! Kau pun kira kanak-kanak riang la ni ........


Cik Lah,
Wis mambu pesing kabeh.....!


blindart,
Mimpi jer ke?


NBK,
A’ah ek. Tak pernah pulak dengor budak perempuan ngompol kan...


Asuhara,
Cerita ini tiada kena mengena dengan tukang cerita. Harap maklum.


sitinurulhawa,
Senang jer, pasang la CCTV...

 

Khamis, Oktober 22, 2009 8:50:00 PG, Blogger blackpurple @ jowopinter

adar,
Kencing malam....


kamato,
Mana ada....


amora,
Errr... Apa yang kau faham. Aku tak faham pun.....


Pa’chik,
Mana kau tau? :p


mineral,
Mimpi dalam mana pun tak penting. Tilam tetap basah!


Azzam,
Kau mesti pernah ni kan....?


addyaholix,
Tak baik main serkap jarang tau....

 

Khamis, Oktober 22, 2009 8:52:00 PG, Blogger blackpurple @ jowopinter

Deen,
Kalaulah kita boleh mengawal jalan cerita dalam mimpi ......


B Rampai,
Errr....Siapa yang BR maksudkan ni....?

 

Isnin, November 02, 2009 10:28:00 PG, Blogger Bunga Rampai

maksud saya, budak lelaki riang yang membahasakan dirinya sebagai abang.

Salam :)